U ovom tekstu ću probati da prikažem neka od
taxi udruženja na što je moguće objektivniji način ali se unapred izvinjavam ako budem naginjao ka nekim od taxi udruženja ili onom u kojem trenutno radim.
Nije tajna da trenutno radim u '' Taxi udruženju Vojvođani'', kao ni to da sam svoje prve taxi kilometre napravio u '' S.O.S Taxiju'' gde sam radio 9 godina, nakon čega sam prešao da vozim za '' Beli taxi'' u kom sam radio godinu dana tj. dok se nije ugasio, a onda sam prešao u ''Taxi Vojvođane.''
Jedan kratak period, nekih 2 meseca sam radio i u ''City plus taxi-ju''.
Taxi udruženja se međusobno razlikuju po vlasničkoj strukturi, obimu posla, voznom parku, vozačima, broju taxi vozila ali i po korisnicima taxi usluga.
Šta je najvažnije strankama?
Odgovor na to pitanje je u principu najjednostavniji i on glasi:'' Strankama je najvažnije da dobiju taxi vozilo.''
U prilog toj želji i potrebi upravo govori broj taxi vozača koji imaju sledeća udruženja: S.O.S Taxi ,
Red Taxi, Crveni Taxi pa čak i City plus taxi jer oni u najvećoj meri mogu da odgovore potrebama korisnika tj. da korisnik taxi usluge dobije vozilo.
To je, napominjem, po
mom iskustvu i mišljenju i najvažnija stvar: '' Da stranka dobije vozilo'' i u tome prednjači upravo'' S.O.S Taxi'' koji ima verovatno najlošiji vozni park ali su njihove stranke dobijale taxi vozilo i to je gotovo jedino što se računa kada stranka žuri na posao.
U spomenutom udruženju maniri taxi vozača nisu najvažnija stvar, jer vas može mnogo toga zadesiti kao što je mene zadesilo da me, u vreme dok sam radio u'' S.O.S Taxiju'', kolega koji je tek počeo raditi, za malo nije izbacio iz taxi vozila zato što sam se smejao glasno. Supruga i ja smo se vraćali sa neke žurke...ali, on nije znao da smo kolege pa je sebi dozvolio taj luksuz da mi pripreti izbacivanjem iz taxija ako se ne stišam.
Naravno da tamo ima zaista korektnih taxi vozača, pravih profesionalaca koji svoj posao rade više nego dobro i o njima sve najbolje.
'' Red Taxi'' I '' Crveni Taxi'' rade po sličnom principu jer imaju velik broj taxi vozila s tom razlikom što su postavili standarde koje taxi vozila moraju da ispune kao što je obavezna klima, godište proizvodnje taxi vozila i kao način na koji će se taxi vozač ophoditi prema strankama.
'' Pan Taxi '' je jedno od najstarijih udruženja u našem gradu i uvek su bili sinonim za kvalitet i najbolji vozni park što po mom mišljenju i danas imaju s obzirom da njihov vozni park čine vozila marke''Tojota'' i ''Renault''.
Njihova vozila su uvek uredna i čista baš kao i vozači pa im se zaista ne može zameriti gotovo ništa.
Vozači su pravi profesionalci koji znaju gotovo svaku ulicu u Novom Sadu.
Sledeće udruženje koje je meni veoma blisko je: '' Maxi Taxi Novosađani '' koje je na neki način slično '' Pan taxiju'' jer su udruženje, imaju odličan vozni park, uglavnom ''Renault '' i jednako se dobro vladaju u saobraćaju, poznaju grad i ne može vam se desiti da vas neki taxi vozač izbaci iz taxi vozila zato što se glasno smejete.
I tako dođosmo i do '' Taxi Vojvođana '' koji su jedno od najstarijih udruženja u Novom Sadu i ima tradiciju i kvalitet koji nije izražen u odličnom voznom parku i tome da će se baš svaka vožnja odraditi tj da će svaka stranka koja pozove taxi i dobiti taxi vozilo.
Ne, to na žalost nije prednost '' Taxi Vojvođana '' ali jeste pouzdanost i maniri koji krase taxi vozače.
Neće vas niko izbaciti iz taxi vozila nit će vas šokirati neprimerenim komentarom o vašem izgledu, neće pričati o politici a ni puštati muziku koja bi vam smetala.
'' Taxi Vojvođani'' ne voze brzo ali svuda stižu i to je ono što korisnici usluga ''Taxi Vojvođana'' vole; pouzdanost i nekako porodičan odnos, više domaćinski i ja sada prestajem da hvalim kako ne bi izazvao gnev drugih kolega.
Naravno da u našem gradu postoje i taxi firme kao što su : '' Vip taxi, Naš Taxi i Novus Taxi''.
Sve te firme imaju svoju logiku poslovanja koju ne osporavam i uneli su neke pozitivne promene u taxi delatnost ali se i pokazalo da nije dovoljno voziti dobar auto da bi se stranka odlučila baš za određeno udruženje ili firmu.
''Treba imati dušu!''