Kakve su Novosađanke?






Kada bi ste pitali turistu u Novom Sadu: '' Šta vam se najviše dopalo u našem gradu?''
Šta bi odgovorio?
'' Girls!!!!'' - sa kakvim oduševljenjem to izgovaraju da i ja postanem oduševljen.
Da, Novosađanke su zaista nešto najlepše u Srbiji, biću spreman da to napišem a vi me ispravite ako grešim.
Englezima je ubedljivo najteže kada dođu u naš grad jer se ne susreću svaki dan sa takvim lepotama, takvim glamurom i ukusom.
Novosađanke su kao sa modne piste sišle, duge kose, uvek uredne, našminkane, paze na manire a da ne spominjem telesnu građu...aaaa ne, to neću spominjati!
Sunce je sinulo pa su Novosađanke živnule, šetajući gradom, pogled ne miruje.
Da, to su naše sugrađanke.
Ali, imaju li te lepotice problema, nalaze li one sreću u svemu tome?
Stvar je ukusa da li se nekom dopadaju Novosađanke ili ne, o tome ne vredi polemisati jer su ukusi različiti ali čak i ta savršenstva nailaze na određene probleme, zbog svog stava i ponašanja i zbog našeg - muškog -
shvatanja njihovog životnog stila.
S obzirom da sam više od 13 godina proveo vozeći Novosađanke i Novosađane i 4 godine noćnog rada, vozeći od kluba do kluba, imao sam prilike da se uverim kako i nije sve pravo izbora i da se neke stvari nameću kao određene vrednosti te se i podrazumevaju.
Saslušao sam puno raznih priča a jedna mi je bila veoma zanimljiva; Naime, vozio sam 3 devojke, manje odevene kao što jer red kada se vikendom ide u grad, sa svim atributima pokazanim.
No, nisam odbijao razgovor i saznah da njihovo raspoloženje i nije baš najbolje, te ih upitah:
'' Devojke, di su momci? ''
Kakvi momci, ili su pijani, ili se tuku ili su Gej.
Dobih iskren odovor i shvatih da bi one samo ljubav, da nije sve u poprsju već je ipak nešto u Ljubavi!
Uh, laknulo mi je.


Ako mislite da je ovaj tekst kvalitetan i da zaslužuje da ga vaši prijatelji pročitaju, molim vas da ga podelite sa svojim prijateljima na Facebooku i drugim socijalnim mrežama.
Hvala!








Ознаке: , ,